×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 13:42
  • بازدید : 274
  • تعداد بازدید : 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ششمین کنفرانس تازه های سارکوئیدوز

ششمین کنفرانس تازه های سارکوئیدوز و سایر بیمارایهای گرانولوماتوز ریوی به ریاست سرکار خانم دکتر عاطفه عابدینی از تاریخ 18 بهمن 1403 لغایت 19 بهمن 1403 در تهران برگزار می گردد.

ششمین کنفرانس تازه های سارکوئیدوز و سایر بیمارایهای گرانولوماتوز ریوی به ریاست سرکار خانم دکتر عاطفه عابدینی از تاریخ 18 بهمن 1403 لغایت 19 بهمن 1403 در تهران برگزار می گردد. 
کنفرانس تازه های سارکوئیدوز هر ساله  با هدف تبادل آخرین یافته ها در زمینه ی تشخیص، درمان و پیگیری بیماری سارکوئیدوز برگزار میگردد.
مهم ترین محور های این کنفرانس عبارت اند از:
تشخیص، درمان و پیگیری سارکوئیدوز 
سارکوئیدوز و ارتباط آن با سایر بیماریهای گرانولوماتوز
کاربرد تکنولوژی های جدید در سارکوئیدوز
 
گروه های هدف این کنفرانس دانشجویان پزشکی و پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته های پزشکی عمومی، داخلی، ریه، قلب، عفونی، پوست، چشم، گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، نورولوژی، رادیولوژی، پاتولوژی و کلیه دانشجویان حیطه های مرتبط با این بیماری می باشند. لازم به ذکر است این رویداد پژوهشی برای تمامی گروه های فوق الذکر در صورت مشمولیت دارای امتیاز بازآموزی می باشد.
 
اساتید، پژوهشگران و دانشجویان رشته های مرتبط می توانند جهت ارائه ی آخرین یافته های خود از طریق این لینک خلاصه مقالات را به دبیرخانه ی علمی کنگره ارسال نمایند. جهت مشاهده ی شرایط و ضوابط ارسال مقالات و شرکت در ششمین کنفرانس سارکوئیدوز اینجا کلیک نمایید.
  • گروه خبری : گروه رویداد های پژوهشی
  • کد خبر : 142438
کلید واژه
تنظیمات قالب